Referenties

Alle workshops, trainingen en coach-trajecten van Bureau Breedeveld worden door deelnemers na afloop geëvalueerd en staan dus onder voortdurende kwaliteitscontrole. In de evaluaties geven deelnemers zowel 'rapportcijfers' als een algehele indruk in eigen woorden. Het gemiddelde rapportcijfer van al onze werkzaamheden is een 8,8. Daar zijn wij trots op en blij mee! Een aantal van de reacties in eigen woorden zijn hieronder weergegeven.

De online Workshop van Bureau Breedeveld was verrassend persoonlijk, energiek, met voldoende ruimte tot interactie en dat in een volledige digitale vorm. Top!

Tobias Mutsaers
Teammanager Rabobank Klantenservice a.i.

Wil jij jezelf ontwikkelen? Ik heb ervaren dat mijn leerproces niet meer te stoppen is na een online training van Bureau Breedeveld. De online training is persoonlijk, interactief, concreet en zet aan tot verandering. Een aanrader!

Krista Möller
Teammanager Rabobank Klantenservice

Ellen Breedeveld is als geen ander in staat om in een gezamenlijk partnership vanuit passie, kunde en kwetsbaarheid aan te sluiten op onze WHY en doelstellingen. Om dat vervolgens heel praktisch te vertalen naar een aanpak waarmee leidinggevenden ook daadwerkelijk het verschil gaan maken in hun dagelijkse functioneren.

Constant Moolenaar
Hoofd RKS Klantbediening Rabobank

Als opdrachtgever weet ik wat ik aan je heb. You deliver!

Gisela Lammers
Senior Manager Acceptatie Particulieren Achmea

De training Resultaatgericht Coachen was heel concreet toepasbaar. Ik geloof écht in de methode zoals aangereikt door Bureau Breedeveld. Niet te breed, er werd echt focus aangebracht. Ik ben heel positief over de training. Deze helpt mij heel erg in het coachen van medewerkers. En brengt voor mij ook meer werkplezier!

Olga Groenen
Teamleider Rabo Centrale Ondersteuning Zakelijk

De kracht van Ellen zit voor mij in dat ze uitstekend weet wat onze afdeling en onze leidinggevenden nodig hebben. Ze kent het vakgebied van (telefonische) klantbediening op haar duimpje. Ze heeft visie, kennis en ervaring over zowel wat er gecoacht moet worden als hoe er gecoacht moet worden. De aanpak van de coaching van de managers is uitstekend: juist door te coachen als de manager aan het coachen is brengt Bureau Breedeveld haar eigen visie op een uitmuntende wijze in de praktijk

Martin Kroos
Senior Manager Schadeservice Achmea

Eind maart een eerste virtuele training via Teams van Ellen gevolgd. Samengevat: prettig en efficiënt! Van tevoren duidelijke verwachtingen over het verloop van de training en ik vond het efficiënter dan een ‘gewone’ training. Minder small talk en als die er was, dan was er ruimte voor. De sessie is intensiever, echter ook korter, waardoor agenda-technisch het beter in te plannen is. Zeker een aanrader om het op deze manier te doen!

Tina Wagner
Teammanager Rabobank Klantenservice a.i.

Sinds enkele jaren werkt Rabobank Klantenservice samen met Bureau Breedeveld. Zij verzorgen met een deskundig team van trainers en coaches onderdelen van het RKS opleidingsprogramma voor leidinggevenden. Met een concrete vertaling van theoretische modellen naar dagelijks inzetbare pragmatiek heeft Ellen samen met haar team bijgedragen aan de ontwikkeling van ons leidinggevend kader. Dat heeft geleid tot een eenduidige way of working en business coaching op de uitvoering van de klantcontacten.

Bureau Breedeveld is voor RKS een partner bij het ontwikkelen en geven van trainingen en ook in het borgen van de werkwijze. Ellen is betrokken bij de vraagstukken, denkt mee in oplossingen en deelt haar ervaring en expertise. Als business partner is Ellen gedreven om lange termijn doelen te realiseren en stelt daarmee het hogere doel en resultaat voorop. Kortom, een fijne partner in samenwerking.

Nicolle van Uden
Regiomanager Rabobank Klantenservice

Ellen Breedeveld is echt een vakvrouw die weet wat coachen is. Ze weet mensen in beweging te zetten. Ze streeft een hoge kwaliteit na. Ze heeft een team met professionals dat er op een verbindende wijze voor zorgt dat coachen echt leuk is. Leren en ontwikkelen en vanuit een positieve wijze adviseurs en teamcoaches hierin meenemen. Acties worden concreet en heel smart besproken, zodat men echt weet wat het volgende doel wordt. Ik heb zelf op verschillende wijzen kennis mogen maken met Bureau Breedeveld. Persoonlijke coachtrainingen maar ook workshops voor leidinggevenden. De manier van coachen die ik geleerd heb, pas ik dagdagelijks toe. Ik merk dat ik het elke dag weer ervaar als een feestje. Dit dankzij de trainingen van Breedeveld.

Marianne Bosch
Teammanager Rabobank Klantenservice

Bureau Breedeveld heeft een enorme bijdrage geleverd aan mijn ontwikkelingen als leidinggevende. Dit hebben zij gedaan door oprechte interesse in mij en een sterke focus op het inzetten van mijn kernkwaliteiten.

Sanjay Toerab
Teamcoach Rabobank Klantenservice

Ik heb op verschillende manieren mogen kennismaken met Bureau Breedeveld. Zo heb ik een coachtraining met persoonlijke begeleiding van hen gehad. Ook hebben zij een jaarrond opleidingsprogramma voor alle teamcoaches gefaciliteerd. De manier van coachen die ik in de training heb geleerd en mocht herhalen in het opleidingsprogramma gebruik ik nog steeds elke dag. Het heeft mij sterker gemaakt als coach!

Anoek Matthieu
Teamcoach Klant Worden Bedrijven Rabobank

Het geven van inzichten op het gebied van coaching en heel belangrijk het leren toepassen in de praktijk, dat is wat Bureau Breedeveld mij heeft gebracht.

Yvon de Klerk
Teamcoach Flexpool Rabo Klantenservice

De borgingssessie van het Boost! Traject bij Rabobank Klantenservice was niet alleen leerzaam qua coachvaardigheden, maar ook een teambuilding voor ons als managers. Heel goed voor ons om ook eens aandacht te hebben voor de menskant in de dagelijkse hectiek van cijfers, normen en processen.

Joop De Graaff
MetJoop Management & Coaching

Het positieve van dit traject is de persoonlijke begeleiding die je krijgt. We hebben in het verleden wel meerdere trainingen gehad en dan moet je voor jezelf eruit halen wat toepasbaar is. Bij dit traject vindt er een persoonlijke begeleiding en coaching plaats waarmee ook echt de koppeling naar de praktijk gemaakt kan worden.

Robert van der Kamp
Teamcoach Rabo Klantenservice

Heel gericht op de praktijk. Niet zweverig, maar resultaatgericht. Ook heel concreet. Je gaat weg met een opdracht. Het is duidelijk wat het oplevert.

Sjoerd Heida
Teammanager Schadeservices Achmea

Deze sessie is fantastisch en zit goed in elkaar. Wat ik top vond: De snelheid van de stof, de interactie in de groep en de positieve benadering vanuit de trainer. De tips werden in up-tempo aangeboden, hierdoor bleef je heel scherp bij de les en werd het geen lange lijst. Heel veel praktische handvatten die meteen opgepakt kunnen worden. Heeft bij mij heel veel bewustwording gecreëerd en bijgedragen aan een energieboost (en dat heb ik niet vaak bij trainingen!).

Tim Huisintveld
Teammanager Achmea

Deze sessie zorgde bij mij voor een scherpte die mij persoonlijk motiveert kritisch naar mezelf te kijken: Waar heb ik effect op en hoe ga ik dit inzetten? Het heeft mij geprikkeld wat vaker stil te staan bij wat er gebeurt en op basis daarvan bewuste acties in te zetten richting mijn team of een medewerker. De ochtendsessie duurde 3 uur en dat heb ik in zijn geheel als zeer prettig ervaren. De sessie gaf mij meteen energie. Dat had een heel positief effect op de rest van mijn dag. In de middag had ik een teamoverleg waarin ik de geplande agenda heb losgelaten en 45 min energie heb beleefd samen met de medewerkers.

Hjalmar Walta
Teammanager Achmea

Ik heb gisterochtend een vervolgsessie van 2 uur gedaan op het Responsibility Process met mijn team. Wat was dat weer een gave sessie zeg!! Ik had aan iedereen de opdracht meegegeven om een voorbeeld uit te werken op persoonlijk vlak en wat ze met het team hebben ervaren. En dat in een free format qua uitvoering.
Super leuke, herkenbare en kwetsbare zaken kwamen voorbij. En opvallend vind ik dat de teamcoaches die dit al echt hebben doorleefd met hun team, betere resultaten behalen dan degenen die dat nog niet hebben gedaan… Hoe tof is dat!

Angelique Bakker
Teammanager Rabobank Klantenservice

Meer dan 1000 deelnemers gingen je voor:


SParren met ellen breedeveld

Met Ellen Breedeveld sparren over
Incompany Maatwerk?

Maak een vrijblijvende belafspraak via de online agenda.